Partners en sponsoren

Business Rankings & Research BV werkt met vast partners en sponsors die het initiatief mede mogelijk maken. Hieronder een overzicht van deze organisaties:

Data Partners:

Logo DVJ Insights

DVJ Insights is het vaste onderzoeksbureau dat alle research data aanlevert. DVJ Insights is een toonaangevend onderzoeksbureau met vestigingen in Utrecht en Londen dat gespecialiseerd is in merk- en communicatie onderzoek.

Logo Nielsen

Nielsen biedt klanten in meer dan 100 landen over de hele wereld een nauwkeurig beeld van waar consumenten naar kijken en wat ze kopen. Het de organisatie die alle media bestedingen in kaart brengt en is daarom vaste datapartner.

Logo Buzzcapture

Buzzcapture is vaste data partner als het gaat om de social media monitoring. Het bureau is de nummer 1 specialist in media monitoring, reputatiemanagement en media-analyses.


Media Partners:

Logo ADFO Groep Logo BNR

Adfo Groep en BNR Nieuwsradio geven wekelijks aandacht aan de Merken Top 40 door het plaatsen van de chart en er in rubrieken aandacht aan te geven. Er zijn voor deze onderdelen ook sponsormogelijkheden. Voor meer informatie: info@merkentop40.nl

Sponsors:

Uw naam kan hier staan!

Uniek aanbod

Merken Top 40

Logo van Albert Heijn
1
8
Albert Heijn
Retail
Logo van ING
2
6
ING
Financiele Dienstverlening
Logo van Samsung
3
7
Samsung
Telecom/ICT, Consumenten Elektronica
Logo van Bol.com
4
8
Bol.com
Retail
Logo van Jumbo supermarkten
5
8
Jumbo supermarkten
Retail
Logo van Kruidvat
6
8
Kruidvat
Retail
Logo van Lidl
7
6
Lidl
Retail
Logo van Blokker
8
6
Blokker
Retail
Logo van Rabobank
9
8
Rabobank
Financiele Dienstverlening
Logo van KPN
10
8
KPN
Telecom/ICT

Bekijk de volledige chart