Uniek aanbod Merken Top 40

De Merken Top 40 laat wekelijks zien welke merken nu het meest actueel en populair zijn. Elke week worden er 350 merken via social, bestedingen en panelonderzoek geanalyseerd. Naast de wekelijkse chart bieden we veel meer inzichten over alle onderzochte 350 merken, en dus zeker niet alleen voor de merken in de actuele Merken Top 40. Zo ligt tracking ook voor u ineens binnen handbereik of heeft u met deze wekelijkse data een continue concurrentieanalyse.

Check nu snel de online demo om te zien hoe we deze unieke, rijke inzichten wekelijks online aan u kunnen rapporteren en overtuig u zelf!

Als u nu een proefabonnement afsluit, dan betaalt u maar € 1.000,- per maand (50% korting), en u kunt per maand opzeggen. Deze introductie aanbieding is tijdelijk, dus wees er snel bij. En wie weet is uw merk de volgende superstip! Voor meer informatie, neem contact op met info@merkentop40.nl.


Abonnementen

De Merken Top 40 biedt adverteerders de mogelijkheid om zelf wekelijks op de hoogte te blijven. Zo ligt tracking ineens binnen handbereik of heeft u met deze wekelijkse data een continue concurrentie analyse. Hieronder vindt u de afname mogelijkheden, maar als u vragen of ideëen heeft over andere toepassingsmogelijkheden dan horen wij die graag!

Nieuw: online demo van het dashboard. Let op: dit is een demo, met fictieve data. Deze dient puur ter illustratie. Open de demo

Wekelijkse Merken Top 40

Kwartaal abonnement: 1.800 euro
Jaar abonnement: 5.600 euro

Basis Abonnement: alle variabelen* van 1 merk

15.000 euro

Plus Abonnement: alle variabelen* van 5 merken in de categorie

18.000 euro

Eenmalige mogelijkheid: kwartaalabonnement

6.000 euro

*Online rapportage bestaat uit de volgende variabelen:

  • Posities op de verschillende hitlijsten:
    • Ranking Overall top 40
    • Ranking o.b.v. alleen waardering
    • Ranking o.b.v. alleen bestedingen
    • Ranking o.b.v. alleen social data
  • Extra informatie over effect:
    • Survey data – reclame herkenning
    • Survey data – nieuws herkenning
  • Effectiviteit
    • Delta van positiever/negatiever beeld van merk
    • Ratio 1 à nieuws herkenning / social data (geïndexeerd)
    • Ratio 2 à reclame / bestedingen (geïndexeerd)

Er zijn diverse aanvullende analyse mogelijkheden. Voor aanvullende informatie over onderzoek, bestedingen of social media analyses: Stel hier uw vraag en wij nemen contact met u op.

Mogelijkheden via de data partners

  • Voor specifiek merk- en communicatie onderzoek: neem contact op met onderzoeksbureau DVJ Insights
  • Voor inzichten in bestedingscijfers: neem contact op met Nielsen
  • Voor inzichten in social media analyse: neem contact op met Buzzcapture

Klik hier voor de demo
van de online reporting voor abonnees.


Merken Top 40

Logo van Albert Heijn
1
8
Albert Heijn
Retail
Logo van ING
2
6
ING
Financiele Dienstverlening
Logo van Samsung
3
7
Samsung
Telecom/ICT, Consumenten Elektronica
Logo van Bol.com
4
8
Bol.com
Retail
Logo van Jumbo supermarkten
5
8
Jumbo supermarkten
Retail
Logo van Kruidvat
6
8
Kruidvat
Retail
Logo van Lidl
7
6
Lidl
Retail
Logo van Blokker
8
6
Blokker
Retail
Logo van Rabobank
9
8
Rabobank
Financiele Dienstverlening
Logo van KPN
10
8
KPN
Telecom/ICT

Bekijk de volledige chart